הודעות פעילותהודעות פעילותרשימת חברי האתררשימת חבריםחיפוש בפורוםחיפוש כניסהכניסה
Rofe.co.il- פורום ראשי/כללי
 רופאים : Rofe.co.il- פורום ראשי/כללי
נושא הודעה: גסטרו שלח הודעהשלח הודעה חדשה
כותב
הודעה << ההודעה הקודמת | הודעה הבאה >>
דוד
Guest
Guest
אייקון

נרשם ב: 01 אוקטובר 2003
מהיכן: Israel
כרגע באתר: כרגע באתר
תגובות: 2185
נשלחה ב: 27 דצמבר 2004 ב 08:16 | כתובת IP מזוהה ציטוט דוד

שלום

אני סובל מריפלוקס וספזם. מופל בלוסק הנותן הקלה מסוימת. נוסף על שיהוקים תכופים נוצר מצב של נזילת ריר מהאף בשעת הארוחה .

מה עלי לעשות כדי למנוע זאת?

למעלה View דוד's פרופיל חפש הודעות נוספות ע"י דוד ביקור דוד's אתר אינטרנט
 
צוות אתר רופא
Admin Group
Admin Group
אייקון

נרשם ב: 01 אוקטובר 2003
מהיכן: Israel
כרגע באתר: לא באתר
תגובות: 1269
נשלחה ב: 27 דצמבר 2004 ב 11:34 | כתובת IP מזוהה ציטוט צוות אתר רופא

דוד שלום,

קודם כל בריאות שלמה .
אתר רופא מכיל בתוכו מאגר מקיף של רופאים מומחים בתחומם - זאת על מנת לסייע לכל הנזקק לסיוע בתחום רפואי כלשהו, למצוא את הרופא המומחה או מספר רופאים ואפשרויות ההתקשרות עימם.
איננו רופאים, ואין לנו אפשרות לייעץ בנושאים רפואיים, צר לי.
 
תוכל לבצע חיפוש בנושא גסטרו ולפנות למומחים בנושא. יכול להיות שרופא המשפחה יוכל להפנותך לגורם המתאים ביותר. לכשתדע איזו קטגוריית מומחיות אתה צריך, תוכל לחפש את המומחה באתרינו.
 
בריאות ואושר
חלי
צוות אתר רופא
למעלה View צוות אתר רופא's פרופיל חפש הודעות נוספות ע"י צוות אתר רופא
 
לימור
Guest
Guest
אייקון

נרשם ב: 01 אוקטובר 2003
מהיכן: Israel
כרגע באתר: כרגע באתר
תגובות: 2185
נשלחה ב: 30 ינואר 2005 ב 20:56 | כתובת IP מזוהה ציטוט לימור

שלום שמי לימור ואני סובלת מבחילות וצרבות לאחר שאני אוכלת משהוא אפילו משהוא קטן ,מה עלי לעשות
למעלה View לימור's פרופיל חפש הודעות נוספות ע"י לימור ביקור לימור's אתר אינטרנט
 
צוות אתר רופא
Admin Group
Admin Group
אייקון

נרשם ב: 01 אוקטובר 2003
מהיכן: Israel
כרגע באתר: לא באתר
תגובות: 1269
נשלחה ב: 02 פברואר 2005 ב 09:07 | כתובת IP מזוהה ציטוט צוות אתר רופא

לימור שלום,

קודם כל , מן הסתם, ללכת לרופא המשפחה שבוודאי יפנה אותך לבדיקות המתאימות וימליץ על התרופות המתאימות, במידת הצורך. אם תמצאו לנכון שיש להיוועץ במומחה, תוכלי למצוא מומחי גסטרו מצויינים באתרנו.

כל טוב

חלי

צוות אתר רופא

למעלה View צוות אתר רופא's פרופיל חפש הודעות נוספות ע"י צוות אתר רופא
 
ניר
Guest
Guest
אייקון

נרשם ב: 01 אוקטובר 2003
מהיכן: Israel
כרגע באתר: כרגע באתר
תגובות: 2185
נשלחה ב: 16 פברואר 2005 ב 14:33 | כתובת IP מזוהה ציטוט ניר

שלום שמי ניר ואני לוחם מזה 2+ בצה"ל, מזה שנים אני סובל מבחילות וצרבות לאחר האוכל.

הופנתי מספר פעמים לרופא גסטרו ותמיד קיבלתי כדורים שונים לתקופות.., לאחרונה הפנו אותי לבדיקת גסטרוסקופיה והתוצאות הם: "ארוזיות מאורכות בחיבור ושט קיבה".

הרופאים בצבא ממשיכים לתת לי כדורים אבל זה לא ממש עוזר ואני ממשיך לאכול את האוכל הצבאי והמצב לא משתפר.

אז אני מעוניין לדעת בבקשה מה התוצאות של הבדיקה אומרות בכלל?? והאם יש דרך טיפול טובה יותר?!

המון תודה מראש

ניר.

למעלה View ניר's פרופיל חפש הודעות נוספות ע"י ניר ביקור ניר's אתר אינטרנט
 
צוות אתר רופא
Admin Group
Admin Group
אייקון

נרשם ב: 01 אוקטובר 2003
מהיכן: Israel
כרגע באתר: לא באתר
תגובות: 1269
נשלחה ב: 18 פברואר 2005 ב 09:46 | כתובת IP מזוהה ציטוט צוות אתר רופא

ניר שלום,

להלן תגובתו של פרופ' אליקים רמי, מומחה לגסטרואנטרולוגיה, ומנהל מכון הגסטרו בבי"ח רמב"ם (קישור לדף פרטיו באתר:

 http://www.rofe.co.il/doc_details.aspx?doc_id=277):

" ניר סובל מדלקת בושט שנגרמה עקב החזר כרוני של חומצה מהקיבה לושט. החומצה לאורך זמן פוצעת את הרירית של הושט וגורמת לפצעים המכונים בשפה המקצועית -ארוזיות או כיבים. הטיפול בתלונות וגם בממצאים הוא על ידי סתירת החומצה/הקטנת הפרשתה. היום מקובל לתת תרופות מקבוצת ה- PPI כמו לוסק,אומפרדקס,לנטון,או קונטרלוק תחילה במינון גבוה ובהמשך להקטין את המינון  ו/או לתת לסרוגין מדי יומיים. פתרון אחר אם התלונות נמשכות זמן רב ואין רצון לקחת כדורים לתקופות ארוכות הוא ניתוח שמטרות ל"הדק" /ל"הצר" את המעבר בין הושט והקיבה ועל ידי כך למנוע עליית החומצה לושט.
פרופ' רמי אליקים "
 
כל טוב
חלי
צוות אתר רופא


שונה ע"י צוות אתר רופא ב 18 פברואר 2005 ב 09:47
למעלה View צוות אתר רופא's פרופיל חפש הודעות נוספות ע"י צוות אתר רופא
 
הפטיטיס סי
Guest
Guest
אייקון

נרשם ב: 01 אוקטובר 2003
מהיכן: Israel
כרגע באתר: כרגע באתר
תגובות: 2185
נשלחה ב: 08 מרץ 2005 ב 21:14 | כתובת IP מזוהה ציטוט הפטיטיס סי

לצוות הרופאים

שלום רב!

אודה לכם אם תוכלו לכתוב לי על תופעות הלוואי הנגרמות משימוש בפגאינטרפרון וריבוורין לטיפול בהפטיטיס c.

בתודה,

רחל.

 

 

למעלה View הפטיטיס סי's פרופיל חפש הודעות נוספות ע"י הפטיטיס סי ביקור הפטיטיס סי's אתר אינטרנט
 
יצחק
Guest
Guest
אייקון

נרשם ב: 01 אוקטובר 2003
מהיכן: Israel
כרגע באתר: כרגע באתר
תגובות: 2185
נשלחה ב: 21 מרץ 2005 ב 16:41 | כתובת IP מזוהה ציטוט יצחק

שלום.

בתאריך 15/5/05 אושפזתי בבי"ח איכילוב לשישה ימים, עקב כאבי בטן תחתונה משמאל. בבדיקות דם  ו-  C.T נמצא דלקת בסעיפים של המעי הגס. טופלתי בעירוי "פלג'יל " ו - "גרמיצין" ושלושה ימי צום, בהמשך כלכלה רכה. ביום החמישי לאשפוז פחתו הכאבים בבטן תחתונה, אולם החלו כאבים בבטן עליונה. בתאריך 20/5 השתחררתי לביתי עם כאבים בבטן עליונה והתחלתי בטיפול "אוגמנטין".

הכאבים בחלל הבטן העליונה לא פחתו והם מלווים בכאבי טחורים מדממים.

אנא עזור לי    



שונה ע"י אורח/ת ב 18 אפריל 2005 ב 23:22
למעלה View יצחק's פרופיל חפש הודעות נוספות ע"י יצחק ביקור יצחק's אתר אינטרנט
 
צוות אתר רופא
Admin Group
Admin Group
אייקון

נרשם ב: 01 אוקטובר 2003
מהיכן: Israel
כרגע באתר: לא באתר
תגובות: 1269
נשלחה ב: 22 מרץ 2005 ב 14:39 | כתובת IP מזוהה ציטוט צוות אתר רופא

יצחק שלום,

להלן תשובתו של פרופ' רמי אלייקים,  מנהל מכון הגסטרו בבי"ח רמב"ם:

(קיצור דרך לדף פרטיו באתר:

http://www.rofe.co.il/doc_details.aspx?doc_id=277)

שלום,
כאבים בבטן המרכזית העליונה נובעים בדרך כלל מבעיה במערכת העיכול העליונה-ושט,קיבה ,תריסריון .אז הכאב בד"כ קשור לאוכל (מוקל או מחמיר) ולעיתים מלווה בצרבת. גם אבנים בכיס המרה יכולים לגרום לתלונות דומות. לעיתים זו יכולה להיות תופעת לואי של אנטיביוטיקה. אני מציע שתפנה ותתיעץ עם גסטרואנטרולוג.
פרופ' ר. אליקים.
 
כל טוב
חלי
צוות אתר רופא
 

 

למעלה View צוות אתר רופא's פרופיל חפש הודעות נוספות ע"י צוות אתר רופא
 
מירי
Guest
Guest
אייקון

נרשם ב: 01 אוקטובר 2003
מהיכן: Israel
כרגע באתר: כרגע באתר
תגובות: 2185
נשלחה ב: 09 אפריל 2005 ב 10:15 | כתובת IP מזוהה ציטוט מירי

שלום

אני סובלת מכאבי בטן , וכאבים בבטן התחתונה והרבה יציאות ביום , עשיתי מלא בדיקות בדיקות בדקות הצואה בסדר , אבל נמצא אצלי חיידק הליקובטר בדרגה 33.4 קיבלתי מלא כדורים אני יומיים אחרי הכדורים ומרגישה ממש רע כאבי בטן, בחילות ושילשולים האם זה נורמלי אין לי בכלל תאבון ואני יודעת שאני חייבת לאכול אם הכדורים אבל ממש לא מסוגלת ,  האם שילשולים הם גם נגרמים כתוצאה מהחיידק ,האם התופעות לווי נורמליות ממש קשה לתפקד ביום יום אבל נסבל  

נננ
למעלה View מירי's פרופיל חפש הודעות נוספות ע"י מירי ביקור מירי's אתר אינטרנט
 

עמוד מ 3 הבא >>
  שלח הודעהשלח הודעה חדשה
גרסה להדפסה גרסה להדפסה

מעבר לפורום
את/ה לא יכול/ה להוסיף הודעות חדשות לפורום
את/ה לא יכול/ה להגיב על הודעות שבפורום
את/ה לא יכול/ה למחוק הודעות בפורום
את/ה לא יכול/ה לערוך הודעות בפורום
את/ה לא יכול/ה ליצור סקר חדש בפורום
את/ה לא יכול/ה להצביע בסקר חדש בפורום

Powered by Web Wiz Forums version 7.7a
Copyright ©2001-2004 Web Wiz Guide
הבהרות: אתר רופא מכיל מאגר שמות רופאים מומחים מהמובילים והמוערכים ביותר בתחומם ודרכי התקשרות עימם. איננו רופאים ואין באפשרותנו לייעץ בנושאים רפואיים. התכנים באתר, בפורום ובתגובות לגולשים נועדו לספק אינפורמציה בלבד ואינם בגדר עצה רפואית, חוות דעת מקצועית או תחליף להתייעצות עם רופא. כמו כן, אין בציון שמו של רופא או מרכז רפואי, כדי להוות המלצה מצד מפעילי האתר לקבלת שירותים ממנו. נא עיינו בתנאי השימוש באתר.